sábado, 2 de enero de 2010

Bonne année!


Feliç any nou!
Feliz año nuevo!
Feliz ano novo!
Happy new year!
Joyeux nouvel an!

S'acabat el viatge i el 2009, un any un poc dificil personalment per causa de diversos problemes. Es hora d'encarar 2010 amb energia renovada i nous projectes que ja tinc en ment.
El viatge que he fet durant estes dues setmanes m'ha servit per a coneixer gent formidable i per a poder reorganitzarme, desconectar etc...

El capdany a Rio va ser espectacular, una explosio de vitalitat i de alegria. La musica, els castells de focs artificials, la gent...tot va estar molt be. Em vaig sentir part de una experiencia mundial. No importava d'on es venia tots estaven agermanats a la platja, només importava el present. Crec que tardaré a viure un altre instant aixi, pero per segur que vaig a tornar a pasar uns nadals viajant per el Brasil. Tal volta no el mateix viatge, pero segur que el capdany el tornaré a pasar a Copacabana.

Una cosa bona de viajar amb hostels es la possibilitat de coneixer gent que fa circuits tan o més interesants que el que jo estava fent. I sempre es interesant de coneixer gent de la aldea global,
aixi que voldria enviar una abraçada especial desde aci per a Anna i David, i desitjarlos el millor en este nou any, i que el seu viatge continue sense ningun problema i puguen coneixer tot el mon! Jo planeje anar coneguent el mon poc a poc...
També a Chris, a Gregoire, a Aline, a Veronika, a Roberto, a Francisco i a tots els que he trobat durant aquest viatge!

Edit: Enllaç cap l'album de fotos aci

No hay comentarios: